BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 7, 2011

BRACES?setahun dahh aku pakai.weeeee :)))


 huh!pejam celik-pejam celik a year dahh aku pakai braces nihh.wahhh sungguh tak ku sangka!bile lahh dpt bukak besi ni dari gigi aku.menyemak betul.tapi ape nk buat,hahhh,amik kauu.nk sgt betul kann gigi tuhh,padan muke  second month yg awl aku takk sentuh nasii jee.mengadap BUBUR MC'D hari2.sampai dahh muakk.lepas a few month okayy balik dahhh.ouhhh review kali ni aq nk letak colour pink pulakk lahh,cam comell jee kann



huaaa,this thursday nii jumpe DENTIST again!!!
argghhhh confirm a week aku kene makan bubur.tp sebelum tuu,aku mesti p belasahh ape yg aku nk makan,sebagaii contohh A&W ,JAVACHIP,BIG APPLE.ahhahah,semua aku nk balun.yg kene belanjee nyee sape lg kalo bikan abg aku yg di sayangii :P

No comments:

Post a Comment